Be Yourself






       

       To jest dokładnie jedna z tych stylizacji, w których jestem w stu procentach sobą. Często w wywiadach padają pytania - Jaki jest Twój styl, jak byś go określiła? Dzisiejsza stylizacja jest najlepszą odpowiedzią co we mnie drzemie i co skrywa moja szafa. 
      Taką siebie lubię najbardziej. I szczerze nie wiem jaka magia drzemie w takich zestawach czy to za sprawą szpilek, makijażu, a może spódniczki, ale wstępuje wtedy we mnie niezwykła pewność siebie. Spróbujcie!
Try to look like 1milion $ baby :)

bluzka RIVER ISLAND
spódniczka PRESKA
buty ZARA
torba CHANEL
pierścionek TOUS
bransoletki PANDORA | VIAMOD

make up by me
hair by ATELIER JAROSŁAW CIELNIAK
fot. Agnieszka Olszańska - FEVER FOR FASHION
















32 komentarze:

  1. Przepiękna Ty ! I piękny set!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszłaś na tych zdjęciach! Bluzka bardzo oryginalna, na prawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  3. spódnica i szpilki to jest zdecydowanie TO! Uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mi się podoba!!!!! jakoś się zmieniasz....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że zmieniam się najlepsze?

      Usuń
  5. Chyba najlepsza z Twoich stylizacji !!!!
    W tym zestawieniu wyglądasz genialnie !!! ; ))

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz obłędne nogi !! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszcze normalnie, piekne zdjecia... no ale jak mogło być inaczej... Ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia:) bardzo ładna bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trafiłam do Ciebie z modnej polki :)
    Zaczynam obserwować i zapraszam do siebie :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś taka fotogeniczna, nie można odewać oczu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna stylizacja i przepięknej urody:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja fajna i bardzo korzystna! Ale nie dokończa jestem zwolenniczką tak idealnego makijażu, brwi wyglądają nienaturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześlicznie! I te nogi! O torebce Chanel nie wspomnę... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tam gdzie robiłaś tę sesję chodzę na spacery - aż żałuję,że Cię nie spotkałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. TA TWOJA BUZIA TO JAK SŁONECZKO W POCHMURNY DZIEŃ :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestes bardzo fajna, usmiechnieta . Milo popatrzec ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluzka jest po prostu booooska! Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ Ty jesteś prześliczna i jak promiennie uśmiechnięta : Fantastyczna stylizacja do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. prześliczny uśmiech!

    http://drozdzikz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie dziwię się, że lubisz ten styl, bo wyglądasz w nim zjawiskowo :)
    Piękne brwi :D
    Pozdrawiam/ MojeMalinoweLove

    OdpowiedzUsuń
  21. Zmieniasz się z każdym kolejnym postem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Powiem szczerze, że regularnie tu zaglądam i jestem pod wrażeniem, że nie boisz się odważnych stylizacji, ja ważę parę kg mniej, ale w takich spódnicach wydaje mi się, że mam tyłek jak szafa trzydrzwiowa, kompletnie nie potrafię dobrać spódnicy, a bardzo mi się podobają takie rozkloszowane. Może kiedyś zamieścisz wpis na co zwrócić uwagę, podczas kupowania spódnicy, dla kobiety trochę większej, bo ni cholery nie umiem dobrać:)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne szpile!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś taka śliczna i pewna siebie, zazdroszczę Ci tego.
    Obserwuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja, super wyglądasz ;)

    http://followthefashion.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń