Pants and peplum blouse


      
        Po kilku tygodniach naprawdę ciężkiej, ale przyjemnej pracy wreszcie nadszedł czas zarezerwowany tylko dla mnie, z którego wygospodarowałam kilka chwil na sesję zdjęciową. Jeszcze mocniej zachęciła mnie do tego zbliżająca się wiosna i temperatury sięgające 15`, które motywują nas do lekkich rewolucji w szafie.        
      Schowałyście już swoje zimowe kurtki puchowe na strychy? Może to lekko szalone, ale są dni kiedy biegam bez płaszcza i ciesze się ogrzewającymi promykami słońca. Zdecydowanie odżywam wraz ze zniknięciem szarości za oknem. Ciepłolubna, ale nie fanatyczka upałów. Nie oswoiłam jeszcze nadchodzących trendów, ale w najbliższym czasie mam zamiar to zmienić. Planuję mała rewolucję w swoim życiu, więc do letnich zakupów podchodzę z wstrzemięźliwością. O co chodzi? O tym niebawem będzie po brzegi na blogu.
       A dziś? Dawno nie widziane spodnie. A co do tego - pojemna torba i wysokie buty, bez których nie wyobrażam sobie kobiecości. Każda z Was powinna mieć w swojej szafie te arcy buty na obcasie, które będą budowały każdą najprostszą stylizację. Ja również takie posiadam, choć nowe nabytki obuwnicze tworzą konkurencję i już oczami wyobraźni całą wiosnę przebiegam w botkach Balmaina. 

















okulary TERRANOVA | baskinka X-MODA | torba CELINE | spodnie ACNE STUDIOS |
 buty STYLOWEBUTY | pierścionek TOUS | bransoletki VIAMOD, PANDORA 

FOT. Agnieszka Olszańska - FEVER FORFASHION


18 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja , a baskinka wymiata ;)
    Zapraszam http://abyssmodal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow,buty są na prawdę mega wysokie! :)

    Ja aktualnie też z dystansem podchodzę do zakupów ciuszków... a wiem,co nas łączy w tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz!
    Torba przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful pic !
    http://exceptionalchicbydaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia, ładna baskijka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, no świetnie wyglądasz, baskinka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz :) promieniejesz wręcz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś piękną i niesamowitą kobietą :) podziwiam Cię naprawde

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniała stylówka!:)
    wyglądasz sexy w tych spodniach!:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Iwona swietna sesja wygladasz bosko ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Iwona sesja swietna ale ty wygladasz bosko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna torba, a buty... ile one mają centymetrów? :-D Podziwiam Cię, ja po kilku krokach pewnie bym szła boso. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Przejrzałam Twojego bloga prawie od A do Z i się zakochałam. Masz świetne wyczucie stylu, a Twoje stylizacje są na bardzo wysokim poziomie. Jesteś piękna dziewczyno! :*

    OdpowiedzUsuń