Style: Chaos dress + Karpiński jewelry



      W moim kalendarzu pojawiają się ostatnio wyjazdy, jednym z ostatnich były Mazury - to tam kręciliśmy pierwszy odcinek nowego programu przy którym pracuję jako wizażystka i stylistka. 3xfit Kalata to program, w którym odmieniamy 3 panie robiąc im totalną metamorfozę, czyli pracy co niemiary. Ale udało mi się czmychnąć z planu zdjęciowego na przysłowiowe 5 minutek i wykonać kilka zdjęć z myślą o Was. Nie mogłam oprzeć się pokusie nie wykorzystania tak pięknej scenerii. Niestety jako zbieg z miejsca pracy nie zdążyłam już wykonać sobie makijażu, ani ogarnąć włosów, więc w dzisiejszym poście zobaczycie mnie sote. Małe oczka, niewidoczne usta to coś zupełnie innego niż pokazywane we wcześniejszych postach. Jednak nie mogłam odpuścić okazji pokazania cudnej sukienki, która uzyskała u mnie przydomek "dywanu" za sprawą swojej faktury i materiału.

biżuteria KARPIŃSKI
buty STRADIVARIUS










15 komentarzy:

  1. Jesteś śliczna. Stylizacja iście w moim guście. Może bez butów no bo po prostu nie umiem chodzić w obcasach i już od tylu lat próbuję i nic z tego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz taką delikatną i ładną buzię a te mocne, graficzne brwi wszystko psują moim zdaniem :(

    OdpowiedzUsuń
  3. wzór na sukience jest obłędny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak wygląda Twoja cera bez podkladu? wow :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak już pisałam -chciałabym tak wyglądać bez makijażu ..

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam owłosione kobiece ręce!!
    szkoda, ,że tyle kobiet goli się pod pachami, nogami i w pachwinach...
    bene

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej dziewczyny, dopiero zaczynam z moim blogowaniem na temat plus size, głównie skupiam się na zaakceptowaniu własnego ciała i poczuciem własnej wartości. Przy okazji chciałabym poznać historie innych puszystych. Jeśli możecie to byłabym wdzięczna, gdybyście zechciały ocenić moje przemyślenia :)
    http://ochasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna bransoletka, ostatnio lubie taki styl - chociaż mi bliżej do koloru niż złota, sam styl się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak to jest ze stylistą i wizażystką? Kursy trzeba mieć? Na czym to polega?>pozdrawiam.Aga

    OdpowiedzUsuń